عضو ناظر مجلس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور گفت: ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کارنامه قابل قبولی نداشته و خروجی نداریم که بتوانیم به مردم گزارش دهیم و باید با مفسدان برخورد عملی صورت گیرد.

عزت اله یوسفیان ملا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص برخورد با مفسدان اقتصادی در کشور، گفت: در گذشته در این کشور متأسفانه چند میلیون هکتار زمین را به افرادی واگذار کردند بدون این که صدای کسی بلند شود و باید از حقوق مردم دفاع کرد و همین افراد کسانی هستند که به آمریکا هم چراغ سبز  نشان می دهند.

وی ضمن درخواست از ائمه جمعه که در تربیون های نماز جمعه مسائل فساد اقتصادی را مطرح  کنند، افزود: اگر همه یک صدا فریاد بزنیم به یقین فضا برای آنها تنگ می شود و ناامنی را احساس خواهند کرد که همه ما تکلیف داریم.

یوسفیان ملا با بیان این که در جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی باید مفسدان را معرفی کنیم، تصریح کرد: باید از شعارگرایی خارج شده و در راستای مقابله با مفاسد گام برداریم.

نماینده مردم آمل در مجلس، ادامه داد: ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کارنامه قابل قبولی نداشته و خروجی نداریم که بتوانیم به مردم گزارش دهیم و باید با مفسدان برخورد عملی صورت گیرد.

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، افزود: به حتم کسانی که در خصوص برخورد با مفاسد اقتصادی سخنی به میان نمی آورند دارای مشکل هستند و کسانی که مشکل ندارند فریاد می زنند.

وی تصریح کرد: فساد در مسائل اقتصادی همانند بدحجابی و شرب خمر جزو منکرات است که باید در همه تربیون ها عاملان فساد معرفی شده و اهتمام ارزنده ای برای مقابله با آنان وجود داشته باشد.

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان این که نه سال عضو این ستاد هستم ولی هنوز نتوانستیم عاملان را معرفی کنیم، ادامه داد: به حتم مدیرعامل بانکی که وام میلیاردی می دهد درصدی را می گیرد و گرنه نمی توانست چنین وامی را بدهد.

نماینده مردم آمل در مجلس خاطرنشان کرد: هشت سال این کشور با دست خالی با تمام دنیا جنگید و اتفاقی نیافتاد که مسوولان و آحاد ملت باید با مفاسد اقتصادی مقابله کنند و یک صدا فریاد بزنند که هرگز اجازه نخواهیم داد افرادی برای پر کردن جیب خودشان به بیت المال دست درازی کنند.


منبع

خبر مربوط به اسفند 93