رییس دیوان عدالت اداری با تاکید بر دستور اخیر رییس‌جمهور مبنی بر مبارزه با فساد اقتصادی و ویژه‌خواری از این‌که چنین اقدامی طی سال‌های گذشته به ثمر نرسیده است، انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در جلسه نهم دی‌ماه هیات عمومی دیوان عدالت اداری ضمن تاکید بر ضرورت آسیب‌شناسی معوق ماندن مبارزه با فساد اقتصادی از زمان دستور مقام معظم رهبری تاکنون گفت: دولت و قوه قضاییه که مسوول اجرای فرمان مقام معظم رهبری در مبارزه با مفاسد اقتصادی هستند، باید ضمن آسیب‌شناسی این نکته که چرا تاکنون این مبارزه به ثمر نرسیده است، هرچه محکم‌تر با این پدیده مذموم برخورد کنند.

وی افزود: در شرایط کنونی یعنی با وجود تحریم‌های ظالمانه بین‌المللی علیه کشورمان، مسائلی از جمله آنچه در ارتباط با سوء استفاده و فسادهای اقتصادی منتشر می‌شود، هزینه‌های سنگین و تبعات سویی را برای نظام در پی دارد.

رییس دیوان عدالت اداری ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با دولت و سایر مسوولان در انجام چنین مهمی اظهار امیدواری کرد: مسوولان امر با ضرس قاطع و قدم استوار، عزمی جزم برای مبارزه جدی با فساد داشته باشند.


منبع: ایسنا

خبر مربوط به 9 دی 92